Monday, March 29, 2010

POSING DALAM MAJALAH APARTMEN IMPIANA EDISI APRIL 2010

BERAKSI BERSAMA SHIMA DAN KOS DI RUANG DAPUR


BERLAKON SEOLAH BARU TIBA DENGAN DISAMBUT MESRA OLEH KOS


POSING INDOOR DAN OUTDOOR DI TEPI TASIK BERDEKATAN RUMAH KOS


Assignment kali ini adalah lebih menjurus kepada lifestyle iaitu diminta bergaya santai sementara fotografer mengambil shot yang menarik di segenap ruangan apartmen. Kiranya saya dan beberapa lagi model lain seperti Kos Serani, Tiran dan Shima adalah untuk menyerikan suasana apartmen tersebut. Pengalaman kali ini agak berbeza kerana kami berposing seperti babak-babak lakonan. Ada beberapa part kami diarahkan oleh penyelaras majalah berlakon seolah-olah baru sampai ke rumah Kos, dan aksi-aksi seolah-olah sedang berbincang. Penggambaran ini di jalankan di rumah Kos Serani sendiri yang terletak di kawasan Puchong. Secara peribadinya, saya merasa selesa sepanjang penggambaran ini dan prosesnya berjalan dengan lancar tanpa sebarang masalah. Honestly, this is not just another portfolio for me but also a very useful experience. Terima kasih kepada semua yang terlibat. Terutama pihak Karangkaraf dan khasnya Apartment Impiana kerana sudi menjemput saya menjadi model untuk edisi khas Apartment Impiana sempena 1st. Annivesary majalah tersebut.

5 comments:

  1. wow best r kaw...ajar aku jadik model...nk jadik model gak...minat nih

    heheheheh

    ReplyDelete
  2. Wah..Edu Dah Jadik Model..Cayalah...Visiting Your Blog..

    Regards..,
    Syrul

    ReplyDelete
  3. Hmm, rupa2nya rumah pun memerlukan model, ingatkan kat pentas dan depan kamera sahaja yg memerlukan. Tahniah, awak semakin maju dan semakin jauh berubah, alhamdulillah. Nice rumah tu, itu rumah Kos Serani tu, kan?

    ReplyDelete
  4. syaf...boleh cuba...kalu ada rezki, adala nanti..;p

    syrul....thanx for d visit...

    liza...yup2..modeling mmg byk cabang... haah, ini rumah kos... saya tolong posing je kat umah dia tu... hehe

    ReplyDelete
  5. Tak sia2 Karangkraf invite U guys jadi model tetamu utk fotoshoot kali ni, tambah berseri rumak aku dgn kehadiran korang.

    ReplyDelete