Wednesday, June 16, 2010

PENCARIAN LELAKI MASKULIN






Agak lama juga tak update story dalam blog ni... Sampai kawan-kawan pun tanya kenapa tak update blog? Jawapan saya....busy dengan kerja...biasalah tu...

Ok lah.. Ini perkembangan serba sedikit tentang penglibatan saya dalam dunia peragaan ni. Saya rasa ramai dikalangan rakan-rakan yang suka membeli dan membaca majalah MASKULIN. Bukan tujuan nak promote majalah ni semata-mata, tetapi sebenarnya nak cerita tentang penglibatan saya dalam Pencarian Lelaki Maskulin 2010 anjuran majalah keluaran Karangkraf ni. Gambar saya dan 5 lagi model lain telah terpilih dalam pencalonan untuk keluaran bulan April. By the way, Sesi Fotoshoot kali ini dijalankan di sekitar pejabat Karangkraf sendiri, lancar dan simple. Ada yang kata, pentandingan ni merupakan 'stepping stone' untuk mendapatkan publisiti dan populariti tetapi bukanlah menjadi agenda utama saya. Apa yang lebih penting adalah pengalaman yang bakal diperolehi sepanjang pertandingan.

Namun begitu, ini hanyalah permulaan peringkat awal... Masih banyak lagi proses yang perlu di lalui untuk masuk ke peringkat Final. What can i say is....Wish me Luck!!



p/s: sometimes life surprises u in a way u can't even imagine.



Rambut Inspirasi Ed Cullen(Twilight) ini telah di set oleh make up artis yang ditugaskan oleh karangkraf ~i like it personally.




5 comments:

  1. hey Edu!
    my fren ada enter this competition for 2008/2009 series..
    good luck man!all the best!

    ReplyDelete
  2. amad...thanx for ur suppport..!! appreciate it so much..hope will get thru to final...

    ReplyDelete
  3. wahhh..i luv ad cullen..muahhh

    ReplyDelete
  4. Dapatkan panduan bagaimana untuk membina otot badan agar anda menjadi lebih tough dan bergaya...dapatkan badan impian anda bermula disini....

    ReplyDelete